Kuzeybatı Haber
5 gün önce|ÇEVRE

Sivas’ta usulsüz ele geçirilen 4 keklik doğaya salındı

Sivas’ta usulsüz ele geçirilen 4 keklik doğaya salındı
2

Sivas’ta bir kişi tarafından usulsüz şekilde ele geçirilen 4 kınalı keklik doğaya salındı.

Sivas Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü ve İl Jandarma Komutanlığı iş birliğinde yapılan çalışmada 4 adet kınalı keklik tespit edildi. Kekliklerin usulsüz şekilde ele geçirildiğini tespit eden ekipler, kekliklere el koydu. Şahıs hakkında gerekli işlemler yapılırken 4 keklik kontrollerin ardından doğaya salındı.

Sivas’ta usulsüz ele geçirilen 4 keklik doğaya salındı

Piyasalar

?
Kurallara uygun yorum yapın

Gözü yormayan
Reklamsız
Haber deneyimi

App preview