Kuzeybatı Haber
5 gün önce|HABERDE İNSAN

Kastamonu’da gençlik yürüyüşü: Doğanın tadını çıkardılar

Kastamonu’da gençlik yürüyüşü: Doğanın tadını çıkardılar
5

Kastamonu’nun Hanönü ilçesinde düzenlenen gençlik yürüyüşüne katılan vatandaşlar ve öğrenciler, Akgöl Tabiat Parkı’nda doğanın tadını çıkarttı.

Kastamonu’nun Hanönü ilçesinde Gençlik Haftası kapsamında doğa yürüyüşü gerçekleştirildi. Hanönü Kaymakamı Emre Oktay, Hanönü Belediye Başkanı Metin Yamalı, protokol üyeleri, gençlerin katılımıyla gerçekleşen yürüyüş, Hanönü-Ayancık kara yolu Akgöl Kavşağı’nda başladı. Yürüyüşe katılan gençler, ellerindeki Türk bayraklarıyla yaklaşık 7 kilometre yürüyerek Akgöl Tabiat Parkı’na ulaştı. Tabiat parkında son bulan yürüyüşün ardından katılımcılar manzaranın tadını çıkardı.

Yürüyüş, yemek ikramıyla sona erdi.

Kastamonu’da gençlik yürüyüşü: Doğanın tadını çıkardılar
Kastamonu’da gençlik yürüyüşü: Doğanın tadını çıkardılar
Kastamonu’da gençlik yürüyüşü: Doğanın tadını çıkardılar
Kastamonu’da gençlik yürüyüşü: Doğanın tadını çıkardılar

Piyasalar

?
Kurallara uygun yorum yapın

Gözü yormayan
Reklamsız
Haber deneyimi

App preview