Kuzeybatı Haber
10 gün önce|ASAYİŞ

Kırşehir’de yaralanan acemi kasaplar hastanelik oldu

Kırşehir’de yaralanan acemi kasaplar hastanelik oldu

Kırşehir’de kurban kesimi sırasında çeşitli yerlerinden yaralanan acemi kasaplar hastaneye başvurdu.

Kurban Bayramı’nın ilk gününde bayram namazının ardından kurban kesmek isteyen bazı vatandaşlar, kendilerini bıçakla yaraladı. Yaralanan vatandaşlar, Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi acil servisine giderek, tedavi altına alındı. Yaralıların büyük bölümünün ayakta yapılan tedavilerinin ardından taburcu edildiği öğrenildi. Hastaneye başvuran vatandaşlardan Murat Çağlar, kurban kesimi sırasında yapılan uyarıların dikkate alınmadığını belirterek, "Uyardık ama dinlemedi, hastanedeyiz" dedi.

Şükrü Ağırman ise yaşanan kazanın tecrübesizlikten kaynaklandığını ifade ederek, "Acemiliğimize denk geldi, yapacak bir şey yok" diye konuştu.

Piyasalar

?
Kurallara uygun yorum yapın

Gözü yormayan
Reklamsız
Haber deneyimi

App preview